Volg ons op Twitter
Volg ons op Facebook

Ruilen en retouren

Voordat u uw product retourneert:
 
Reclamering kan uitsluitend in specifieke gevallen en binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
 
Indien Autostoelhoezen.nl een fout heeft gemaakt dan zullen we dit natuurlijk altijd zo snel mogelijk proberen op te lossen.
 
Het kan echter ook voorkomen dat de pasvorm van de geleverde automatten iets afwijken van de oude matten in uw auto.
Dit komt doordat wij de matten zelf produceren volgens onze eigen patronen en het is dan ook geen importeursproduct. De afwijking in deze pasvorm op zich is geen reden om de matten te retourneren. In de meeste gevallen passen de geleverde matten zelfs beter dan de oorspronkelijke importeursmatten!
Natuurlijk kunt u contact met ons opnemen op het moment dat u de geleverde pasvorm niet goed vind.
We zullen dan samen met u beoordelen of de geleverde matten een goede pasvorm hebben en wat we er aan kunnen doen.
 
Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geruild worden:
  • Producten die speciaal voor de klant op maat zijn gemaakt, zoals Pasvorm automatten  (tenzij het artikel door Autostoelhoezen.nl foutief is geleverd)
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet geretourneerd worden.
Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan contact op met onze klantenservice.
 
 
Stappenplan ruilen en retourneren
Wilt u een artikel retourneren, volgt u dan s.v.p. het volgende stappenplan. Zo kunnen wij uw retournering zo soepel mogelijk afhandelen.  
  • Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
  • U ontvangt via e-mail een retourinstructie met een retour-referentienummer, waarna u de goederen kunt terugsturen. Gelieve altijd dit referentienummer aan de buitenkant op het pakket te schrijven en de ingevulde retourinstructie mee te sturen.
  • Wij ruilen het artikel om (indien mogelijk, cq voorradig) of storten het aankoopbedrag (inclusief verzend- en administratiekosten) binnen 10 dagen na ontvangst van de retourzending terug, afhankelijk van uw wens.
 
Verzendkosten 
De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor uw eigen rekening. Als u de volledige order terugstuurt betalen wij u de volledige kosten van de order terug, inclusief de verzend- en administratiekosten die u betaald heeft bij het plaatsen van de order. Als u een deel van de order terugstuurt, betalen wij u alleen dit deel van uw order terug zonder de betaalde verzendkosten. Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt (zoals pasvorm automatten), kunnen niet geretourneerd worden tenzij zij er door ons een fout is gemaakt.

Ongefrankeerde zendingen worden ALTIJD geweigerd.
 
Beoordelingen
Aanbieding